Working hours | |
|
|
09:30 – 17:30 | |
News
Համալսարանում կայացած առցանց նիստի ժամանակ քննարկվեցին մաթեմատիկայի, ինֆորմատիկայի և հաշվողական տեխնիկայի ամբիոնում ընթացող աշխատանքները: Ինչպես բացման խոսքում նշեց կրթական բարեփոխումների գծով պրոռեկտոր Լ. Ֆլջյանը՝ նմանօրինակ հանդիպումները հնարավորություն են տալիս պարզելու, թե որքանով են հեռավար դասընթացները արդյունավետ, և որքանով են դրանց վերջնարդյունքները համապատասխանում ՄԿԾ-ներում սահմանված վերջնարդյունքներին:
Հիշեցնենք, որ արտակարգ դրությամբ պայմանավորված, Հյուսիսային համալսարանում շուրջ երկու շաբաթ ուսուցումը կազմակերպվում է հեռավար եղանակով՝ օգտագործելով տարբեր հավելվածներ և հարթակներ:
Մաթեմատիկայի, ինֆորմատիկայի և հաշվողական տեխնիկայի ամբիոնների դասախոսները ներկայացրեցին այդ ուղղությամբ կատարած իրենց աշխատանքները: Զեկուցումներից պարզվեց, որ ուսուցումն այդ ամբիոնում ընթանում է հիմնականում էլեկտրոնային փոստի և viber հավելվածի միջոցով, հանձնարարություններն ուսանողներին են ուղարկում ըստ էլեկտրոնային դասացուցակների և հիմնականում նույն եղանակով ստանում տնային աշխատանքները: Զեկուցողները նաև նշեցին ուսանողների թույլ մոտիվացիան՝ դա բացատրելով դասավանդվող առարկաների բարդությամբ: Նիստի ընթացքում վեր հանվեցին տվյալ ամբիոնի հետ կապված մի շարք խնդիրներ՝ հետադարձ կապի թույլ լինելը, դեկանատի աշխատակիցներին դասընթացների ոչ բավարար հասանելիությունն ու դրանց վերահսկողությունը: Նիստի ավարտին ընդունվեցին հետևյալ որոշումները՝
- Աշխատանքներ տանել մաթեմատիկայի, ինֆորմատիկայի և հաշվողական տեխնիկայի ամբիոնի ուսանողների շրջանում՝ հեռավար դասընթացներին ավելի շատ ուսանողներ ներգրավելու նպատակով:
- Վերանայել տվյալ ամբիոնում կիրառվող հեռավար ուսուցման գործիքները:
- Գործընթացը կազմակերպել թափանցիկ ու հասանելի՝ աշխատանքները վերահսկող մարմինների՝ ամբիոնի վարիչների և դեկանատի աշխատակիցների համար՝ նպաստելով հաշվետվողականության ապահովմանը:
Հավելենք, որ համալսարանում իրականացվող առցանց ուսուցման ընթացքը վերահսկվում է ամբիոնի վարիչների և դեկանատի աշխատակիցների կողմից: Պարբերաբար տեղի ունեցող հեռավար խորհրդակցությունների ժամանակ քննարկվում են ուսուցման որակին, ուսանողների մասնակցությանը, դասընթացների արդյունավետությանն առնչվող հարցեր:
Magdalina Avanesyan, a third year student at the Faculty of Foreign Languages of Northern University continues this semester of her studies at University of Szczecin (Poland) with Erasmus+ mobility program.
“Fortunately, before the spread of the epidemic, I managed to get acquainted with my new classmates, make friends, walk around the city, admire the beautiful places of Szczecin. The lessons are held online via zoom platform. We have access to the vast resources of e-libraries. I carry out the main mission of studying at University of Szczecin to study and gain knowledge. We gather with small groups during emergency situation and communicate . Not often, but we gather with students of different nationalities, tell about our countries, culture, customs, remember funny events from our lives” mentions our Magdalina Avanesyan.
Մարտի 30-ին, ժամը 14:00-ին, բուհի վարչական աշխատակիցները մեկ մարդու պես իրենց տեղում էին՝ համակարգիչների առջև՝ պատրաստ հեռավար խորհրդակցության, որի նպատակը առցանց ուսուցման ընթացքի վերաբերյալ քննարկումներն էին, դրան առնչվող խնդիրներն ու հետագա քայլերը հստակեցնելը: Հիշեցնենք, որ հանրապետությունում արտակարգ ռեժիմ սահմանվելուն պես Հյուսիսային համալսարանը ռեկտոր Մհեր Մակիչյանի հանձնարարականով ձեռնամուխ եղավ հեռավար դասընթացների կազմակերպմանը՝ օգտագործելով հնարավոր բոլոր միջոցներն ու ռեսուրսները: Ինչպես նշեցին ֆակուլտետների դեկաններն ու ամբիոնների վարիչները, բոլոր կուրսերն ակտիվորեն ներգրավված են հեռավար դասընթացներին, ըստ կայքում և ֆեյսբուքյան էջում զետեղված դասացուցակների կանոնավոր դասեր են անցկացվում, որոնք հիմնականում տեսաձայնագրվում և արխիվացվում են: Ողջ գործընթացը վերահսկվում է դեկանների և դեկանատների աշխատակիցների կողմից: Այլ կերպ ասած՝ ամեն ինչ թափանցիկ է, հասանելի ու տեսանելի բոլորին, ինչի շնորհիվ էլ հնարավոր է վերահսկողություն սահմանել և ապահովել գործընթացի հաշվետվողականությունը: Ռեկտոր Մհեր Մակիչյանը կարևորեց դասընթացների անցկացման բովանդակային կողմը, ինչին կարելի է հասնել միայն հետադարձ կապի ապահովման միջոցով: Նա առաջարկեց հետևողական լինել նաև ուսանողների ներգրավվածության, դասերին նրանց մասնակցության նկատմամբ՝ ոչ միայն ամեն օր հաշվառում կատարելով, այլև գնահատելով հեռավարի փոքրիկ էկրանից դասերին միացած ուսանողի ակտիվությունն ու հետաքրքրվածությունը: «Մինչ այս պահը հեռավար դասընթացները իրականացվել են հիմնականում zoom հարթակով, օգտագործվել են նաև կապի այլ միջոցներ` viber, messenger, WhatsApp, էլեկտրոնային փոստ: Ի սկզբանե մեզ համար ընդունելի են եղել բոլոր տարբերակները՝ պայմանավորված ուսանողներին դրանց հասանելիությամբ, մատչելիությամբ և նպատակահարմարությամբ: Կարևորը վերջնարդյունքն է, կարևորն այն է, որ բուհում որևէ գործընթաց արտակարգ ռեժիմի պատճառով չդանդաղի կամ թերի չկատարվի: Խոսքը ոչ միայն դասընթացների կազմակերպման մասին, այլև նախատեսված այլ աշխատանքների՝ առարկայական ծրագրերի թարմացում, ՄԿԾ-ների վերանայում, դասախոսությունները էլեկտրոնային տարբերակների վերածում: Ուստի պետք է խնդրեմ բոլոր աշխատակիցներին՝ խնդիրների, ծագած դժվարությունների դեպքում անմիջապես դիմել բուհի ղեկավարությանը՝ լուծումներ գտնելու, հարցերը շուտափույթ կարգավորելու համար»,- նշեց Մ. Մակիչյանը:
Հեռավար խորհրդակցության մասնակիցներն անդրադարձան նաև էլեկտրոնային մատյանների՝ մոտ օրերս ուսանողներին հասանելի լինելու, հեռավար հարթակներից օգտվել չկարողացող դասախոսներին վերապատրաստելու, ոչ նախաձեռնող ուսանողներին դասընթացներում ներգրավելու, բուհի հեռավար ուսուցման moodle հարթակը վերագործարկելու հարցերին: Վերջինիս պատասխանատու Ա. Ալեքսանյանը նշեց, որ հաքերային հարձակումից հետո վերագործարկված հարթակը առաջիկայում կկիրարկվի՝ հնարավորություն տալով ուսանողներին հանձնելու միջանկյալ քննությունները: Ա. Ալեքսանյանը նաև նշեց, որ պատրաստում է հեռավար ուսուցման ուղեցույց, ինչի շնորհիվ ցանկացած ուսանող և դասախոս հեշտությամբ կկարողանա մուտք գործել հեռավար ուսուցման հարթակ՝ օգտվելով առցանց դասավանդման համար նախատեսված գործիքակազմից:
Խորհրդակցության մասնակիցներն անդրադարձան նաև ավարտական աշխատանքների կատարման ընթացքին: Ինչպես նրանք նշեցին, այս ուղղությամբ ևս ձեռնարկվել են բոլոր անհրաժեշտ քայլերը, ուսանողները մշտական կապի մեջ են իրենց գիտական ղեկավարների հետ, ստանում են անհրաժեշտ ցուցումները և ավարտական աշխատանքների պաշտպանությունները տեղի կունենան ըստ նախատեսված ժամանակացույցի:
Հաջորդ հաշվետու հեռավար խորհրդակցությունը տեղի կունենա ապրիլի 1-ին, ժամը՝ 16:00-ին: