logo-hy

  ՀՅՈՒՍԻՍԱՅԻՆ ՀԱՄԱԼՍԱՐԱՆ

School 01

Հյուսիսային համալսարանը հայտարարում է մրցույթ հետևյալ ամբիոնների վարիչի պաշտոնի համար՝

  • Իրավագիտության և հասարակագիտական առարկաների ամբիոն
  • Տնտեսագիտության և կառավարման ամբիոն
  • Մաթեմատիկայի, ինֆորմատիկայի և հաշվողական տեխնիկայի ամբիոն
  • Մանկավարժության և հոգեբանության ամբիոն
  • Լեզուների, գրականության և լրագրության ամբիոն:

 

Պաշտոնին ներկայացվող պահանջներ՝

 

Ամբիոնի վարիչի գործունեությանը ներկայացվող պահանջներին կարող եք ծանոթանալ կից ներկայացված ամբիոնի վարիչի պաշտոնի անձնագրով (կից փաստաթուղթ):

Մրցույթին մասնակցելու համար անհրաժեշտ փաստաթղթերի ցանկը՝

  • դիմում
  • կրթության և համապատասխան որակավորման մասին վկայականի՝  դիպլոմի (դիպլոմների), պատճենը
  • ինքնակենսագրություն CV
  • աշխատանքային գրքույկի պատճենը
  • հանրային ծառայության համարանիշի պատճենը
  • անձը հաստատող փաստաթղթի (անձնագիր, նույնականացման քարտ) պատճենը:

Փաստաթղթերը կարող են ներկայացվել հետևյալ  էլեկրոնային հասցեով՝  Այս էլ-փոստի հասցեն ծածկագրված է թափոնափոստի բոթերից։ Այն տեսնելու համար անհրաժեշտ է միացնել JavaScript։, թեմա բաժնում նշելով համապատասխան ամբիոնի անվանումը:  Փաստաթղթերի ներկայացման վերջնաժամկետ է սահմանվում հոկտեմբերի 22-ը:

 

karabakh 1

 

Հաշվի առնելով  սույն թվականի սեպտեմբերի 27-ին Ադրբեջանի Հանրապետության կողմից սանձազերծված լայնածավալ պատերազմը՝ Հայաստանի Հանրապետության բուհերը պատրաստել են  ուղերձ  ուղղված իրենց արտասահմանյան գործընկերներին, որով կոչ են անում դատապարտել Ադրբեջանի և դրան հովանավորող Թուրքիայի ռազմական գործողությունները Լեռնային Ղարաբաղում, ինչպես նաև ՀՀ տարածքում: Հայաստանյան բուհերը, գրավելով իրենց միջազգային գործընկեր հանդիսացող բուհերի ներկայացուցիչների ուշադրությունը, վստահ են, որ Ադրբեջանի և Թուրքիայի գործողությունները ամենախիստ ձևով չդատապարտելու դեպքում, հակամարտությունը կարող է վերածվել տարածաշրջանային պատերազմի, որն ավելի մեծ և անդառնալի հետևանքներ կունենա ամբողջ Հարավային Կովկասի  կայունության վրա:

 Ընդգծելով բարձրագույն կրթության դերը խաղաղության հաստատման և պահպանման հարցում՝ ՀՀ ակադեմիական ամբողջ հանրությունը վստահ է, որ 21-րդ դարի որակյալ կրթությունը նախ և առաջ ենթադրում է հիմնարար արժեքների ու սկզբունքների    հաստատում, և ակնկալվում է, որ արտասահմանյան բուհերն իրենց ներդրումը  կունենան  խաղաղության և անվտանգության ապահովման գործում:

A WAKE-UP MESSAGE TO THE WORLD UNIVERSITIES TO CONDEMN AZERBAIJAN AND TURKEY FOR THE OUTBREAK OF THE WAR AGAINST NAGORNO-KARABAKH AND ARMENIA

Dear International Colleagues, Friends, Members of Partner Universities Across Europe and Beyond,

While all the countries of the world are presently fighting the COVID-19 pandemic, the Azerbaijani militaries with the strong support from Turkey have launched a missile and aerial attack, on September, 27, 2020 at the entire length of the line of contact on the territory of Artsakh (Nagorno-Karabakh Republic) and an intense fighting has been continuing with the penetrations on the territory of Armenia destroying our civilian infrastructure and causing devastating consequences to the peaceful people in Nagorno-Karabakh and Armenia. Turkey, as a driver of the war, transferred thousands of terrorists mercenaries from Syria to fight against the Armenians in Nagorno-Karabakh. Despite mounting international concern, Turkey is explicitly demonstrating its force in the conflict between Armenia and Azerbaijan and cynical ignorance toward the calls from the Minsk group Co-Chairs to stop military actions.

To give a clearer idea of the significance of Nagorno-Karabakh to Armenia or to the entire world, imagine for a second a situation when your house is in peace and harmony, you live your life there, raise your children without troubling people around you, and your two neighbors living next to you, from time to time come to break down the door of your house, rudely intrude it, kill your children and demand that your house belongs to them. At the same time they told other neighbors that you were the first to break into their territory, kill their children, and that your house had always been theirs but you had taken over it with violence.

Such is the truth about Nagorno-Karabakh. Decades of living of Armenians in this land under the threat of attack of Azerbaijan with an open support of Turkey is against the human rights of the people living there who voted for their independence to correct the historical mistake of 1921 when Nagorno-Karabakh was transferred to Soviet Azerbaijan and became part of it based on the decision influenced by Stalin and group of bolsheviks which lacked legitimacy and without taking into account the interests of the ethnic Armenians. In 1991, Nagorno-Karabakh declared its independence from the Soviet Union. The war started by Azerbaijan in 1991 against Armenian population of Karabakh , ended with the victory of the Nagorno-Karabakh, and the ceasefire agreement signed in 1994 by the representatives of Republic of Armenia, the Nagorno-Karabakh Republic, and the Azerbaijan Republic. However, the situation has remained tense as the Azerbaijani military attacks have been continued throughout the past three decades, with the last severe flare up in 2016, which has now turned into a large-scale war against Nagorno-Karabakh and Armenia.

In recent days and nights, the artillery fire has been raining down on Nagorno-Karabakh’s capital of Stepanakert, the second largest city of Shushi, other small and big civic territories in Artsakh with attempts to fire an attack on the territory of Armenia.

The horrific actions of Azerbaijan and Turkey should be condemned in the strongest possible terms by all the international community representatives as these two countries may turn the conflict into a larger regional war, plunging more people in the region into an unprecedented time of peril, fear and uncertainty.

Education is one of the first things sacrificed in an emergency, but it is not merely another casualty of emergencies. It has the potential to be a very powerful tool for building sustainable peace and preventing the violence.

In our opinion, researchers, academics and policymakers all over the world can stand up and condemn the actions of Azerbaijan and Turkey against the peaceful population in Nagorno-Karabakh, and we are assured that together with all of you, we can promote to shared different strains of strong evidence, all pointing to one thing: the initial role of higher education is to enhance and solidify the peacebuilding process. In case educators fail to engage in the dialogue, the underlying roots of conflict will have an enormous negative impact on the prospects for sustainable peace in the conflict zone, and beyond it.

Quality higher education has always been a priority for all of us. However, it is not only associated with academic degrees and qualifications, internationalization and mobility, professional competences, but also with its reflection upon its relevance to the modern world. In the twenty-first century we are starting to more articulate fundamental values and principles, and universities are expected to make a contribution to sustainable human development, peace and security across the world.

Together with all of you, we can close this very shameful page in human history and stop the bloody, violently and deadly actions of Azerbaijan and Turkey and ensure safety in the region. We shouldn’t allow these two countries to turn the conflict into something larger in the end causing threat to the world. We do not want either the Armenian or Azerbaijani people to become the victims of the war.

We all shall stand up together and fight against terrorism in all our “educational” forms: call on the academics and students at our universities to condemn the terrorist tandem of Azerbaijan and Turkey supported by mercenaries from various terrorist groups , urge for the countries across the world to stop funding or arming these countries, cooperate to combat the threat of terrorism to the world by these countries and jointly contribute to upholding peace and stability in the region.

There is no way to peace, peace is the way, and it is worth going together!

Armenian team of Erasmus + Higher Education Reform Experts

Academics and students of Armenian higher education institutions

zinvor

Հարգելի գործընկերներ և ուսանողներ,
Նկատի ունենալով առաջնագծին օգնություն տրամադրելու ձեր առաջարկները՝ բուհի ուսխորհուրդն ու հասարակայնության հետ կապերի բաժինը (այսուհետ՝ Կազմակերպիչներ) գործընթացի թափանցիկությունը, հրապարակայնությունն ու հասցեականությունն ապահովելու նպատակով ստանձնում են այդ գործընթացի կազմակերպումը: Մասնավորապես, անվանական ցուցակագրմամբ (օժանդակություն տրամադրողի անհատական տվյալներ, տրամադրվող օժանադակության չափ) դասախոսներն ու վարչական կազմի ներկայացուցիչները կարող են սեպտեմբերի 29-ից 3-օրյա ժամկետում իրենց նախաձեռնած ֆինանսական աջակցությունը հավաքագրման նպատակով տրամադրել համալսարանի քարտուղարություն, իսկ ուսանողները՝ ֆակուլտետների ուսխորհրդի նախագահներին: Նշված ժամկետի ավարտից հետո քարտուղարության պատասխանատուն և ֆակուլտետների ուսխորհրդի նախագահները համապատասխան ամփոփ ցուցակները և օժանդակության միջոցները կտրամադրեն Կազմակերպիչներին, ովքեր հնարավոր սեղմ ժամկետում նշված միջոցները կուղղեն տվյալ պահին առավել հրատապ և պահանջված օժանդակությանը: Գործընթացի հաշվետվողականությունն ու թափանցիկությունն ապահովելու նպատակով համալսարանի կայքէջում կզետեղվի բացվածքային տեղեկատվություն՝ հավաքագրված միջոցների օգտագործման վերաբերյալ:

slide

Հարգելի ուսանողներ,

2019-2020 ուսումնական տարվա II կիսամյակի ստուգարքների և քննությունների վերահանձման առաջին փուլը ս.թ. սեպտեմբերի 15-25-ն է, երկրորդ փուլը՝ սեպտեմբերի 28-ից հոկտեմբերի 9-ը:
Ակադեմիական պարտք ունեցող ավարտական կուրսերի ուսանողների պարտքերի մարման վերջնաժամկետը սույն թվականի սեպտեմբերի 11-ն է:

Հիշեցնենք, որ ակադեմիական պարտք է համարվում կիսամյակի քննաշրջանի արդյունքներով՝ ներառյալ երկու վերահանձնման փուլերը, տվյալ առարկայական դասընթացի (մոդուլի) համար սահմանված կրեդիտը չհավաքելը:

School 01

Հյուսիսային համալսարանը հայտարարում է մրցույթ ՏՏ մասնագետի  թափուր  պաշտոնի համար

 

Պաշտոնին ներկայացվող պահանջներ՝

  • Բարձրագույն կրթություն ՏՏ ոլորտում:
  • Առնվազն 1 տարվա աշխատանքային փորձ համապատասխան ոլորտում:
  • Ծանոթություն «ԻԲՈՒՀ» էլեկտրոնային կառավարման և «MOODLE» էլեկտրոնային ուսուցման համակարգերի հետ:
  • Էլեկտրոնային փաստաթղթերի հետ աշխատելու փորձ:
  • Adobe Illustrator, Adobe Indesign, Adobe Photoshop ծրագրերի իմացություն:
  • Հայերեն, ռուսերեն և անգլերեն լեզուների իմացություն:
  • Տեխնիկական գիտելիքների ձեռքբերման կարողություն:
  • Արդյունավետ հաղորդակցման և պլանավորման հմտություններ:
  • Թիմում աշխատելու ունակություն:
  • Խնդիրներն արագ լուծելու կարողություն:

Դիմումի ընթացակարգ

Մրցույթին մասնակցել ցանկացող թեկնածուներին խնդրում ենք ինքնակենսագրական (CV) ուղարկել Այս էլ-փոստի հասցեն ծածկագրված է թափոնափոստի բոթերից։ Այն տեսնելու համար անհրաժեշտ է միացնել JavaScript։ հասցեին` նամակի թեմա (subject) դաշտում անպայման նշելով՝ «ՏՏ մասնագետ»: Նշենք, որ հարցազրույցի կհրավիրվեն պահանջվող չափանիշներին համապատասխան և նախնական ընտրությունն անցած թեկնածուները։

Դիմումների ընդունման վերջնաժամկետն է՝ 20.08.2020թ.:

Գլխավոր նորություններ

Հայտարարություններ

Հյուսիսային համալսարանը նոր դռներ է բացում

02.02.2024
Հյուսիսային համալսարանը նոր դռներ է բացում

Հյուսիսային համալսարանի և Իսպանիայի Սևիլիայի համալսարանի միջև Էրազմուս+ համագոր...

Հյուսիսային համալսարանը հայտարարում է մրցույթ դասախոսի թափուր հաստիքի համար

23.01.2024

Հյուսիսային համալսարանը հայտարարում է մրցույթ դասախոսի թափուր հաստիքի համար...